۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۷
بازدید:۲۴۷۳
صد آنلاین | دعوای ۲ پسر جوان بر سر یک دختر پایان خوشی نداشت و به قتل یکی از آنها منجر شد.
کد خبر : ۵۱۳۴۴

به گزارش صد آنلاین ،  دو روز قبل رهگذران، مردی را دیدند که از پشت بام مغازه ای در یکی از محله های تهران به پایین پرت شد و از حال رفت. سر و صورت او خون آلود بود که نشان می داد در پشت بام مغازه با فردی درگیری شده است. دقایقی بعد پسری جوان سراسیمه از مغازه خارج شد و فرار کرد. شاهدان با دیدن این صحنه هولناک فورا با پلیس تماس گرفتند و زمان زیادی طول نکشید که خودروی گشت پلیس رسید.

 

 

 

 


در همان لحظه دختری که به شدت وحشت کرده و هراسان بود از مغازه خارج شد که ماموران وی را دستگیر کردند. دقایقی بعد اورژانس هم رسید اما پس از معاینه پسر جوان مشخص شد که وی جان باخته است. سر و صورت خون آلود او نشان می داد که وی بر اثر ضربه جسم سخت به سرش و سقوط از پشت بام جانش را از دست داده است.

در این شرایط گزارش این حادثه مرگبار به بازپرس جنایی تهران اعلام شد و او دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر کرد. از سوی دیگر دختر جوان که سراسیمه از مغازه خارج شده بود به دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شد.

رقابت

دختر جوان صبح دیروز درباره جزییات این درگیری مرگبار گفت: فردی که از پشت بام افتاد و جانش را از دست داد سعید نام داشت. مدتی قبل با سعید آشنا شدم. من دستفروش بودم و لباس می فروختم. او یک روز نزد من آمد و لباس خرید. از همان روز آشنایی ما شکل گرفت و بعد سعید برایم لباس آورد تا بفروشم. پرس و جو که کردم متوجه شدم سعید دله دزد است. او از مغازه ها لباس می دزدید و از من می خواست تا لباس ها را بفروشم. چند وقت بعد جوانی به نام مهدی که سعید هم او را می شناخت، ‌مزاحمت هایش را شروع کرد و از من خواست تا با او ازدواج کنم. من به او جواب منفی دادم و خواستم تا دست از سرم بردارد اما مهدی دست بردار نبود.

وی ادامه داد: روز حادثه سعید از من خواست تا به پشت بام مغازه دوستش برویم و با هم صحبت کنیم. من هم رفتم اما خبر نداشتم که مهدی مرا تعقیب کرده و متوجه شده بود با سعید قرار دارم. وی ناگهان در پشت بام ظاهر شد و به مشاجره و درگیری با سعید پرداخت. مهدی که چوب دردستش بود با آن ضرباتی به سر سعید زد. سعید هم قصد داشت از دستش فرار کند اما مهدی او را از پشت مغازه به پایین هل داده و بعد فرار کرد. آنها بر سر من رقابت داشتند که پایان این دوئل، قتل سعید و تبدیل شدن مهدی به قاتل بود.

به دستور بازپرس جنایی تهران، تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران برای دستگیری قاتل فراری ادامه دارد.

4461/ی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها